-
WATERKOELERS
- BESTEL ONLINE
- WATERKOELERS
- FLESWATERKOELERS
- LEIDINGWATERKOELERS
- ACCESSOIRES
- BEZORGING EN INSTALLATIE
- WATER
- PARTICULIEREN
- WERKEN BIJ
-
OVER ONS
- ONZE BRON
- CERTIFICERINGEN
- VITALITY @WORK
- MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD ONDERNEMEN
- ONZE PARTNERS
- BLOG
- EDEN SPRINGS GROUP
- CONTACT
Installatie van de machine en levering koffie
We leveren professionele koffiemachines en ingredienten door heel Nederland. Welke smaak ook bij u past en welke machine u ook kiest. Binnen twee weken installeren wij de machine van uw keuze bij u op locatie (mits de machine voorradig is). Onze koffiemachines zijn zeer eenvoudig te gebruiken, u hoeft ze alleen maar aan te sluiten en de tank met water te vullen. Daarnaast staat het Eden-koffieteam voor u klaar wanneer u dit nodig heeft.
Onderhoud
Regulier onderhoud aan uw koffiemachine zit standaard in uw huur- of serviceovereenkomst. Tijdens installatie zullen wij u laten zien hoe de machine werkt en hoe u klein onderhoud en bijvullen zelf kunt doen. Een aantal keer per jaar komen wij bij u langs om groot onderhoud te plegen en o.a. filters te vervangen. In het klantgedeelte van MyEden vindt u ook onderhoudsadvies.
After-sales service
Onze klantenservice staat graag voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden over bestellingen, facturen en machines. Gaat er iets fout, dan zullen zij het probleem identificeren en het zo goed mogelijk voor u oplossen. De klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 17:00 via 0800-9040 of stuur een mail naar: info@edensprings.nl.
U heeft ook 24 uur toegang tot uw MyEden-klantgedeelte.