ONS DOEL

GEZONDER LEVEN INSPIREREN

DOOR BETERE KWALITEIT WATER

ONZE VISIE

MARKTLEIDER WORDEN IN

ZUIVER WATER MET EEN UNIEK

PORTFOLIO AAN DUURZAME

DRINKWATEROPLOSSINGEN.

  • UITBREIDEN
  • TEGEMOETKOMEN
  • BOUWEN
  • STIMULEREN
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

UITBREIDEN

Ons productaanbod uitbreiden door middel van innovatie, partnerships en acquisities

TEGEMOETKOMEN

Tegemoetkomen aan de veranderende behoeften van de consument

BOUWEN

Bouwen aan vertrouwen en consistentie in alles wat we doen door gebruik te maken van onze ONE PRIMO WAY

STIMULEREN

Duurzame innovatie stimuleren door gebruik te maken van de expertise van onze medewerkers

ONZE STRATEGIE

Onze wereldwijde activiteiten bestaan ​​uit een aantal gemeenschappelijke strategische pijlers. Dit om een ​​gedifferentieerd aanbod voor onze klanten en een doelgerichte en waardegedreven cultuur voor onze medewerkers te kunnen creëren. We zijn ervan overtuigd dat we met behulp van onze strategieën een betere klantervaring kunnen creëren, terwijl we onze omvang kunnen gebruiken om de efficiëntie te verbeteren. De overgang naar een zuiver waterbedrijf was de eerste stap in onze reis naar het creëren van nog meer waarde, en we geloven dat onze bedrijfsstrategie, samen met ons doel en onze visie, op lange termijn meetbaar succes op lange termijn mogelijk zal maken.

  • WATER OP UW MANIER
  • KOPLOPER IN INNOVATIE
  • LEVENSLANGE KLANTEN
  • OPERATIONELE TOPKLASSE
  • ESG-LEIDERSCHAP
  • ERVARING MEDEWERKERS
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

WATER OP UW MANIER

WATEROPLOSSINGEN WANNEER, HOE EN WAAR DE KLANT WIL

Wij bieden een gevarieerd aanbod van wateroplossingen en producten voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Ons assortiment geeft onze klanten altijd, overal en overal toegang tot kwalitatief drinkwater. Ons doel is om Primo te vestigen als het leidende merk in wateroplossingen op de plaatsen waar we concurreren. Dit doen we vooral door ons klantenbestand te diversifiëren. Ons financiële model wordt versterkt door de terugkerende inkomsten van ons bedrijfsmodel. Ons aanbod wordt verder versterkt via digitale kanalen waarmee onze klanten hun leveringen en bestellingen op onze e-commercesites kunnen beheren.

WATER YOUR WAY

KOPLOPER IN INNOVATIE

TOONAANGEVENDE OPLOSSINGEN VOOR EEN VERHOOGD WATERVERBRUIK

We richten ons op nieuwe productinnovatie om het waterverbruik te verhogen. We hebben ons assortiment koelers in verschillende prijsklassen uitgebreid met een verscheidenheid aan opties, waaronder warm en koud water en technologie voor het zetten van koffie, thee en andere dranken. We hebben ook ons ​​assortiment verbeterd als het gaat om design en bieden vandaag koelers in trendy kleuren en stijlen die geschikt zijn voor zowel residentiële als commerciële omgevingen. Nieuwe innovatie in onze producten stelt ons ook in staat om onze service-efficiëntie te verbeteren en de servicekosten te verlagen.

CATEGORY LEADING

LEVENSLANGE KLANTEN

DE KLANT STAAT CENTRAAL

Bij alles wat we doen staat de klant centraal. Ons doel is om de waarde voor de klant te vergroten en tegelijkertijd de "levenscyclus" van klanten te verlengen. We proberen de behoeften van klanten te begrijpen en luisteren naar hun feedback. Door betrouwbare producten en hoogwaardige apparatuur te leveren en door te voldoen aan de servicebehoeften van onze klanten, geloven we dat we de waarde in de klantrelatie kunnen vergroten. We blijven interactieve, digitale contactkanalen uitbreiden om de klantervaring te verbeteren.

CUSTOMER FOR LIFE

OPERATIONELE TOPKLASSE

VERHOOGDE EFFICIËNTIE

We zijn van mening dat we de efficiëntie kunnen verhogen door onze wereldwijde omvang en distributie en door ons productassortiment. Met onze totale focus op water zijn we begonnen met het stroomlijnen en centraliseren van ondersteunende functies in alle geografische gebieden. Daarnaast hebben we de organisatie versterkt met een wereldwijd inkoopteam om waardevolle relaties met onze leveranciers op te bouwen en te onderhouden, maar ook om onze wereldwijde praktijken te harmoniseren. Het uitbreiden van ons klantenbestand en de diversiteit onder onze klanten zal, samen met onze andere strategieën, zowel onze routedichtheid als netwerkoptimalisatie verbeteren.

OPERATIONAL EXCELLENCE

ESG-LEIDERSCHAP

EEN POSITIEVE IMPACT OP ONS MILIEU, ONZE MEDEWERKERS EN ONZE SAMENLEVING

We streven ernaar een positieve impact te hebben op het milieu, op onze medewerkers en op de samenleving als geheel. We onderhouden duurzame waterbronnen en streven ernaar onze ecologische voetafdruk en energieverbruik te verminderen. Ook werken we continu aan het vergroten van het gebruik van gerecyclede verpakkingen. We bevorderen de gezondheid en veiligheid van werknemers en zorgen ervoor dat iedereen in het management van het bedrijf relevante training krijgt in diversiteit en inclusie. Daarnaast streven we ernaar dat al onze leveranciers voldoen aan alle wet- en regelgeving. Onze Ethische en Gedragscode omvat alle regels en voorschriften die we naleven.

ESG

ERVARING MEDEWERKERS

WAARDERING GEDREVEN BEDRIJFSCULTUUR DIE DE ERVARING VAN DE WERKNEMER VERBETERT

We hebben een waardegedreven bedrijfscultuur ontwikkeld die de volledige werknemerservaring verbetert. Ons doel is om zeer betrokken en gemotiveerde medewerkers aan te trekken en te behouden die ons doel en onze waarden naleven in de dagelijkse ontmoetingen met onze klanten, maar ook in de gemeenschap. We streven naar een effectieve talentstrategie die zich richt op de gehele werknemerscyclus - van onboarding tot exit.

ONZE WAARDEN

Onze Primo waarden ​​weerspiegelen onze essentie en onze ambities voor de toekomst. Deze waarden vormen de leidraad voor hoe we leven en omgaan met onze klanten, collega's en iedereen in onze samenleving.

  • Gezonde levensstijl - Wij dragen bij aan een gezondere levensstijl, een gezondere samenleving en een gezondere planeet.
  • Standaard van uitmuntendheid - We leveren altijd eersteklas service en belonen goed presterende medewerkers.
  • Respect voor iedereen - We respecteren onze verschillen en bevorderen inclusie. We zijn vastbesloten om de samenleving te weerspiegelen.
  • Toewijding om het juiste te doen - ALTIJD - We waarderen onze manier van werken net zo veel als ons succes. We voldoen aan onze hoogste standaard - en als we fouten maken, erkennen we ze, vinden we oplossingen, leren we ervan en groeien we ervan.

ONS GEDRAG

Ons gedrag bevordert een cultuur waarin onze klanten centraal staan ​​en die onze waarden in daden omzetten in de manier waarop we leiden, samenwerken, dienen en beslissingen nemen

  • INCLUSIEF
  • INNOVEREN
  • INITIATIEF NEMEN
  • NIEUWSGIERIG
  • TEAMWERK
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

INCLUSIEF

  • Verwelkom en accepteer verschillende perspectieven om betere beslissingen te nemen
  • Zie dat iedereen vooroordelen heeft en dat we die proberen te overwinnen
  • Grijp in als iemand anders achter wordt gesteld

INNOVEREN

  • Trek bestaande opvattingen in twijfel en kom met nieuwe ideeën
  • Denk strategisch en gebruik gegevens voor onderbouwde beslissingen
  • Neem berekende risico's, maak fouten en leer ervan
  • Handel met een gevoel van dringende noodzaak gericht op resultaten

INITIATIEF NEMEN

  • Sta er voor – neem verantwoordelijkheid en neem waar nodig moeilijke beslissingen
  • Zeg wat je denkt, ook al komt dat niet altijd goed uit
  • Wees jezelf en leg ieder besluit duidelijk uit 

NIEUWSGIERIG

  • Vraag altijd 'waarom?’ en ‘waarom niet?
  • Zoek naar waardevolle nieuwe informatie en kijk verder dan de beperkingen die je jezelf oplegt 
  • Problemen oplossen – kijk naar de oorzaken, niet de symptomen
  • Probeer de behoeften van onze klanten en de toekomstmogelijkheden van overal vandaan te begrijpen

TEAMWERK

  • Vertrouw op je team
  • Samenwerken – twee hoofden weten bijna altijd meer dan een
  • Luister en probeer je een idee te vormen voordat je reageert
  • Geef je collega's openhartige, nuttige en tijdige feedback