Is uw waterkoeler of koffiemachine defect of heeft u een storing? Wij helpen u graag. Uiteraard hoort u waterkoeler of koffiemachine naar behoren te werken maar helaas kan het wel eens gebeuren dat er door bepaalde omstandigheden een probleem ontstaat. Onderstaand vindt u een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen. Mocht u nog steeds problemen ondervinden, neem dan gerust contact met ons op via 0800-9040 (gratis) of via onze website. Onderstaand vindt u de meest voorkomende storingen aan de waterkoeler. Bekijk ook eens onze FAQ.

Mijn waterkoeler lekt

In veel gevallen is een lekkende waterkoeler niet zelf aan het lekken. In bijna alle gevallen is het de fles die een lekkage heeft. Controleer daarom eerst uw fles bronwater wanneer een flessenwaterkoeler heeft. Indien de fles lekt vervang deze en controleer of de lekkage stopt. Wees er zeker van dat u alle restanten water goed verwijderd. Plaats eventueel uw waterkoeler tijdelijk op een droge doek. 

Mijn fles lekt

Verwijder de fles van uw waterkoeler en vervang deze voor een nieuwe fles. Wij zullen uw kapotte fles bij een volgende levering omruilen voor een nieuwe fles. 

Mijn waterkoeler koelt niet

Controleer of de stekker correct in de waterkoeler is geplaatst en ook of deze correct in het stopcontact zit. De cooler moet nu aanslaan; het werkt hetzelfde als de koelkast thuis.

Mijn waterkoeler geeft geen water

Controleer of de fles correct is geplaatst. Check ook of de hygiene seal van de dop is verwijderd (blauwe sticker op de fles). Probeer eventueel een andere fles. Indien de waterkoeler nog steeds geen water geeft, graag contact opnemen met onze klantenservice via 0900-9040 of via onze website.

Mijn waterkoeler maakt herrie

Maakt uw waterkoeler altijd herrie? Wanneer deze altijd herrie maakt verzoeken wij u contact op te nemen via 0900-9040 of onze website. Wanneer uw waterkoeler normaliter geen herrie maakt, graag controleren of uw waterkoeler waterpas staat en uw waterkoeler rechtzetten.